220909

Har verkligen inte haft lust att skriva. Mår inte bra. Det enda jag tänker på är dig, kan knappt äta eller sova. Vill bara vara hos dig. Jag ångrar verkligen allt. Varför blev det som det blev från första  början? Det kunde ju fortfarande ha varit som det va för 2-3 år sen!? Vi bara lät det hända, jag borde inte låtit dig gå. Jag har sårat dig massor det vet jag och jag åndrar det otroligt mycket. Vill att det ska bli som det va, då allt va perfekt, jag va lycklig.. Jag borde inte låtit dig gå. Varför lät jag det bli så här,.?

Inte en direkt bra tid i mitt liv just nu. Kommer inte blogga så mycket mer. Min bästa vän ligger på sjukan. Jag bara ligger i sängen och tänker på henne hela tiden. Jag åker inte ens till stallet men det borde jag verkligen göra. Jag ska ta mig i kragen och gå till både skolan och stallet imorgon. Hästarna ska inte lida för de. Dom behöver röra på sig. Hoppas veterinären har varit där nu så jag får reda på vad det är för fel på Honey. Hoppas inte att det är något allvarligt. Undra hur länge dom ska gå ute på natten egentligen? Jag tycker det är svin kallt på kvällen/natten. Dom borde väll också frysa? Eller det kanske dom inte gör? Jag ska nog inte säga något vet inget om hur länge dom ska/inte ska vara ute på nätterna. Och på tal om kallt på kvällen/natten, det lär ju bli vinter snart. Vill verkligen inte ha vinter. Vill ha sommar och sol ett tag till. Det enda positiva med vintern är att jag fyller år och att det är julafton och nyår. Annars finns det nästan bara nackdelar. Nae vill vara någon annanstans just nu. Kanske jag borde åka till stallet och rensa tankarna lite.. Får fråga om någon har lust att följa med vill inte åka själv när det blir mörkt snart nu när hästarna är i sommarhagen och jag mpste gå genom hela skogen i mörkret och lämna henne. Varför kan det inte bara bli som jag vill nu? VARFÖR??

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0