170909

Oj då. Nu va det ett bra tag sen jag skrev. Har haft fullt upp och verkligen inte tid till att skriva. Just nu sitter jag i skolan och har engelska. Det tråkigaste ämnet som finns. Skulle vilja vara i köket i stället. Eller ha typ matte. Honey är fortfarande halt. DOm skulle ta ut en veterinär så fort som möjligt. Hoppas inte att det är något allvarligt bara. Visit mår bra. Men båda vill komma ut och röra på sig. Får se om jag hinner rida båda idag. Inte så troligt eftersom att det blir mörkt så fort nu, det märks att vinter är på väg. Och det är svin kallt ute med. ursh, ge mig värme och sol istället. Skulle vara bra med sommar i minst en-två månader till. Nae nu ska jag jobba lite.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0