110909

Inget stall idag heller. Men imorgon så ska jag till stallet. Jag måste dit. Och rida det ska jag också göra och inte tänka på något annat än hästen och mig själv. Vad är egentligen bra för mig? Jag har allt jag behöver, en mamma och en pappa som bryr sig. Farmor och farfar som jag älskar mer än något annat, massor av fina vänner och fraför allt en underbar pojkvän och hästarna. Vad mer kan jag behöva? Visst det finns massor jag skulle vilja ha, men inget jag egentligen behöver. Det finns så många andra som inte har det jag har och dom skulle kanske behöva det mer än jag. Jag har alltid mat på border och kläder att ha på mig, men det finns dom som inte har de? Man tänker inte så ofta på det. Man tänker att det är en självklar het att man har mat, rent vatten, kläder, tvål osv. Som för vissa går livet under om dom inte hittar den rätta träjan på morgonen eller om dom inte har något smink elelr what so ever. Det är bara onödigt. Tänk på dom som inte har det? Vad gör dom? Dom som går hungriga varje dag och verkligen inte har något att äta. Ursh! Människan är det hemskaste och farligaste djuret på jorden. Vi kommer ta död på oss själva och våran planet. Tänk på alla dessa barn som måste jobba för att överleva, som aldrig får vara barn, jag önskar varje dag att jag va barn igen. Nae nog om de nu. Dags att sova nu kanske.

You got your wings now you can't stay. Take your dreams and make them all come true,.. <3



See you soon!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du glömde cigaretterna ;) när du brukar ut o räääka ;)

2009-09-14 @ 15:53:32
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0