050909

Vissa saker kommer man aldrig glömma, oavsett om man vill eller inte. Och dom sakerna man verkligen inte vill komma ihåg dom glömemr man aldrig. Det finns så mycket som jag skulle vilja glömma, men jag kan int. Som minnena sitter fast i mitt huvud och försvinner inte. Kan någon radera det jag inte vill komma ihåg snälla? Men vissa saker kan vara bra att minnas ialla fall. Man lär sig ju av sinna misstag eller hur? Ska jag verkligen göra det? Ska jag verkligen ge mig in på det här? Eller ska jag bara vända ryggen till och gå? Och bara strunta i det för att det är mitt liv? Mitt liv som jag gör precis som jag vill med! Men jag kanske vill? Eller vill jag inte? Jag kanske borde ge upp? Eller ska jag fortsätta försöka? En dag i taget, en dag i taget....

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0