050909

Har bara legat i sängen hela dagen, mår inte så värst bra men det är skit samma. Eller egentligen inte. Vill åka till stallet men får se hur det blir med den saken. Måste egentligen men jag mår inge bra. Har suttit framför datorn och tänkt på massa gamla minnen, minnen som är dåliga och minnen som är bra. Jag saknar vissa minnen minnen jag delat med andra personer. Dom som jag glidit ifrån allt mer, det borde jag inte gjort. Vi tre skulle alltid hålla ihop, det lova vi.. Vi lovade varandra att aldrig glida isär.. Men det är precis vad vi har gjort. Alla vi har förändrats men en sak som alltid kommer va densamma för mig är att jag alltid kommer älska er Lisa & Jennifer! Ni va och är för mig mina bästavänner, fast än att vi aldrig umgås. Men skulle det hända något så skulle jag ringa någon av er. Skulle jag behöva prata med någon så skulle jag ringa er och skulle jag behöva hjälp vet jag att ni skulle ställa upp. Så för mig är ni mina bästavänner. Och även du sabina. Har även tänkt på saker som jag ångrar. Men det tänker jag inte ta upp här. Det kanske är bäst att det blev som det är nu med allt...

you used to call me your angel said that i was sent straigth down from heaven you'd hold me close in your arms i loved the way you felt so strong i never wanted you to leave i wanted you to stay her holding me...

See you soon!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 03:11:56
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0