040909 13,50

Har inte gjort något av de jag har planerat idag. Hmm. borde ha duchat och gjort mig i ordning nu. Men nae jag ahr för ont i huvvet så jag sitter nog vid datorn ett atg till. Ska snart gå inte på fronter och kolla vad jag har missat i skolan. Vill ju inte hamna efter för mycket. Den här veckan har inte heler blivit som planerat. Jag hade planerat att gå till skolan och komma i tid varje dag. Men gissa? Jag va inte i skolan i Måndags, igår elle idag. Och i tisdags och Onsdags kom jag försent. INTE BRA! måste orka gå upp på morgonen, men det är så jobbigt nu när man har haft sommarlov och är van att av upp sent och sova länge. Funderar på att hoppa i ridkläderna och bege mig till stallet snart. Måste kolla så Visit mår bra och så måste jag kolla om Honeys ben har blivit bättre. Visit fick foderstrupsförstoppning (tror det heter så?) och det är andra gången på 2 veckor. Det är inte bra. så nu ska jag inte ge henne hö mer. Nae nu måste jag sätta fart. Ska ta lite bilder i stallet sen så får ni se sötnosarna.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0