040909 11,56

Hej igen. Kan inte somna har för ont i huvvet så jag började kolla på lite kläder och som vanligt blir man sugen på att köpa. Här han ni min önske outfit:

1. Klänning från eliteladies 299:-
2. Skor från Melba 599:-
3. Diadem från H&M 49.50:-
4. Armband från Nelly 1449:-

Önska kan man alltid men jag lär nog inte köpa något av de. Klänningen är slut annars hade den avrit på väg hem till mig nu. Skulle nog lagt till ett par jeansleggins i det här ruggiga vädret. Eller ett par svarta leggings. Går att kombinera hur som helst. Byta ut skorna till ett par lågklackade eller vad som. Det är bara fantasin som sätter gränser. Sen om det ser snyggt ut eller inte är en annan sak. nae duscha kanske?

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0