040909 10,18

Har precis vaknat, kan inte sova men är helt död. Känner mig sjukare än någonsin men inte tänker jag det hindra mig från att göra allt jag planerat att jag ska göra. Har knappt sovit  något i natt somna vid 5 typ. Inte bra. Men så är det när man är förkyld och har ont i huvvet. Vill verkligen inte vara sjuk nu, har inte tid med de har två hästar jag ska ta hand om åt Elisa. Ska till stallet sen och kolla hur det är med Visti hoppas hon har blivit bättre. Och sen ska jag självklart pyssla på Honey. Får se om jag skrittar en sväng på henne med det beror på hur det är med henne idag. och sen ska jag träffa folk. roligt roligt? nja så där mår skit men annars roligt. Funderar fortfarande på om jag ska eller inte? och om det är fel av mig om jag nu gör de? det kanske det är? eller? aja det återstår att se.. Nae nu ska jag se tv.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0