020909

sitter i skolan och har rast just nu men Matten börjar om ca 1 minut. Är otroligt trött och slut i hela kroppen. Det märks att man rör på sig varje dag och det tar på krafterna att vara i skolan och stallet varje dag. Men jag kan inte skippa skolan och stallet vill jag inte skippa. Honey är fortfarande halt. Hmm. varken jag eller Elisa förstår vad det är. för hon är varken varm eller svullen. Veterinären får komma ut i veckan och kolla på henne. Och sen måste hovslagaren komma ut och sko henne runt om. Hon får så ont av gruset när man rider på vägen. Så det lär bli skönt för henne när hon får skor. Jahopp nu har Elisa flyttat till Norge, Dacke och Caramell har bytt stall så nu är det bara jag kvar och Honey och Visit. Det positiva med det hela är att hästarna finns kvar fortfarande. Och att Jennifer följer med ut och rider med mig emellan åt. Vilket jag tycker att hon borde ta sig tid till att göra oftare. Inte för att det bli så mycket ridning nu när Honey inte är bra det blir bara långa skritt turer i skogen..

Nae nu börjar matten. See you soon!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Skaffa en facebook så kan vi hålla kontakten lite bättre :)

2009-09-03 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0