031009

Jahopp då var det helg igen. VÄLBEHÖVT! Är så trött hela tiden, kan det bero på att jag aldrig sover ut ordentligt? Imorgon ska jag verkligen sova ut! Skulle egentligen åkt till stallet idag men östgötatrafiken har ju tagit bort bussarna ut dit och jag vägrar gå 2-3km i örregn. Nej tack. Så det blir att åka imorgon. Borde varit där varje dag men som sagt utan bussar går inte de. Eftersom att jag slutar så sent, eller sent o sent 3. Men då lär jag ju inte vara hemma igen förens 9-10 och jag orkar inte vara i stallet så länge. Dom borde verkligen ha bussarna kvar. Riktigt DÅLIGT att dom har tagit bort dom.

M och jag ska till stan snart, hämta ut biobiljetter och kolla runt lite på stan. Vem vet man kanske träffar någon roligt person. Det hoppas vi på. Mår bättre idag än jag hade förväntat mig att jag skulle göra. Nae dags att fixa mig nu sen dra till stan!

See you soon!

I know you want me, and you know that i want you,..


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 07:12:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0