281109

Läste nyss i Elisas blogg hur mycket hon saknar hästarna. Och det fick mig att tänka på allt som har hänt under året med alla hästarna. Jag vill knappt tänka på det. Jag började hjälpa henne med Bella igen i februari/mars nån gång. Jag kommer håg hur glad jag vart över att jag fick hjälpa till på Bella igen. Dagen hon åkte till Motala va jobbig, det va den 12/4 hon flyttade. Usch en av dom jobbigaste dagarna på året. Efter de hade jag inte riktigt någon medryttar häst tills Honey kom till lövdalen. Och så fort jag såg henne va jag såld! Men jag visste att hon inte skule stanna utan att hon skulle äta upp sig, få mer musklet och ha det bättre helt enkelt, för att sedan hitta en ny familj som hon ska bo hos resten av sitt liv förhoppningsvis. Det var nog svårare att inse att Honey har flyttat, för henne hann jag inte säga hejdå till, det hann jag göra med Bella. Och sen passade jag och Honey bättre ihop än jag och Bella. ush jag vill inte tänka på dom ens, jag saknar dom så mycke! Men jag sak åka och hälsa på båda snart, det  måste jag! Står inte ut längre snart! Hela här året har varit dåligt för det mesta! Nu ska jag hem och spela tv-spel med pappa.


Miss Kirabell "Bella", dt är svårt att förlora ngn som man älskar,. <3



Favorite Hammering "Honey", du är saknad, älskar dig massvis,. 
jag önskar att allt var annorlunda att du va min och ingen annans,
det borde ha blivit så, man kan tydligen inte få allt man vill ha hur
mycket man änn önskar de. Hoppas du har det bra!! <3


See you soon!


Kommentarer
Postat av: maary janee

kan du fixa min blogg?

höre ryckte att du kan de där :P



hör av dig (:

(svara i bloggen om du kan fixa den (:

2010-02-27 @ 00:49:02
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0