271109

Hmm.. det här med att blogga har inte riktigt haft lust med de nu den senaste månaden. Men det lär väll bli ändring snart. Det är sånt som märks. Men man ska ju blogg för att det är kul och inte för att man känner sig tvungen!? Då kan man lika gärna lägga ner allt. Ska åka och kika på några hästar som jag ska hjälpa till med eventuellt. Det blir nästa vecka. Skulle egentligen åkt i dag men mådda inte så bra på dagen idag. Men nu mår jag bra och det är huvudsaken. Finns så mycket jag skulle vilja skriva, men det kan jag inte för det är sånt som ingen ska veta, mer än jag. Har massa funderingar men vet inte riktigt hur jag ska göra. Eller hur jag borde göra. Kanske gör jag helt fel om jag gör så eller om jag inte gör så. Det är många tankat just nu. Kanske borde jag bara skita i det eller rättare sagt i allt. Kanske borde jag lägga ner ridningen tills jag har egen häst? Kanske borde jag strunta i vissa saker osv. Tror inte det är så troligt att jag slutar med ridningen. Men det kommer bli jobbigt att börja på ett nytt ställe. Jag saknar Favorite Hammering och Miss Kirabell. Det är nog det som kommer att bli svårast, att acceptera att det är ngn annan häst jag sak hjälpa till att ta hand om osv. Det är svårt att inse att jag förlorat nästan allt det bra jag hade i mitt liv. Jag saknar allt som va i sommras, då va allt bra. Det är nog bara en sån här "höstdepression" jag har nu. Det går över...



No one can replace you, I will always love you no matter what happens.
You made me happy! I had the best time of my life with you. there is no one like you. <3
Föreslå en


See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0