250709

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 5 så vi kan börja resan till Danmark, som kommer bli låång. Och förmodligen är det sista gången jag uppdaterar nu tills jag kommer hem. Kl är bara 4,10 och jag har inte sovit än och förmodligen kommer det bara ta 5 minuter tills jag sover i bilen. Min bästavän i bilen lär va mobilen. På ett sätt vill jag inte åka. Nu när jag har chansen att rida så ska jag åka iväg? Det taremot. Hästar är det bästa som finns. Oavsett vad du än säger till dom så lyssnar dom och dom skulle aldrig skada eller såra dig på någotsätt med flit. Och berättar man något till hästen så behåller den de för sig själv och inte säger det till alla andra som inte har med saken att göra. Och det bästa är att man får så många underbara minnen och man mår så bra av att rida och vara i en omgivning med hästar och andar djur och trevliga människor. Får hoppas på att jag kan rida sen när jag kommer hem. Det hoppas jag verkligen. En vecka ska jag väll klara utan hästar? Har ju klarat hela sommarlovet tills för en vecka sen. Så en vecka borde jag stå ut.

Nu börjar jag känna, vad ska man kalla det? Ångest? hmm.. aja strunt samma. Känns så  jobbigt att sommarlovet snart är slut! Börjar ju den 18/1 igen.. Hoppas det går bra och att jag hamnar i en bra klass..

Nae nu måste jag fixa håret och kolla så jag inte glömmer något. Ha de bäst i sverige nu. Och Madde ha det BÄST i grekland!

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0