170709

Belv inget att åka till landet idag, blir att åka imorgon istället. Nu är M's mamma hemma så nu är det slut på lungnet ;) hahaa. hon är i full fart med att dammsuga.. hahah. Somnade inte förens 8 i mirse och sen vakna vid 3 igen, skulle vilja/behöva sova minst 5 timmar till, är så trött hela tiden. Vilket är jobbigt och tiden bara springer iväg och jag hinner inte göra något som jag har tänkt att jag skulle hinna göra på hela sommarlovet som är slut snart. Då börjar skolan igen :/. Nästa lördag åker jag och M men hans familj till Danmark. Ska bli skönt och roligt. :) Kan inte sluta tänka på att sommarlovet faktiskt snart är slut.. Känns inge bra. Har varken lust eller ork med skola just nu. Får väll hopps att jag har vilat upp mig till skolstarten. För det här året måste jag jobbba på bra.. See you soon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0