150709

Tog min gamla header så länge, hann inte göra en ny igår eller rättare sagt så glömde jag bort att göra en ny. Men men. M sitter där ute med dom andra ooch fixar Jontes moppe, förstår mig inte på vad dom gör? Men det är ju likadant för dom när jag snackar om hästar! I helgen ska kansek jag och M åka till landet till min farmor och farfar. Det ska bli riktigt skönt att komma till landet igen. Då ska jag fiska, bada och sola. Nae nu glömde jag bort vad jag egentligen skulle skriva!? aja kanske skriver mera sen. Juste någon som har provat Sims 3? Det är rätt så roligt om man inte har något att göra. Nae nu är det dags att sluta skriva och gå ut till dom andra.. Se you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0