240809

Har verkligen inte haft någon lust att blogga. Men den kommer tillbaka när jag fått min dator i skolan. Får den på torsdag tror jag de va..

Det har varit Augustifestival här, rätt kul. Men mycket folk och ont i fötterna. M och jag va och åt på restaurang med min släkt. riktigt trevligt. MEN DÅLIG SÖRVIS! Och pommen va inte klar! hur svårt kan det vara att fritera pomme? Der är inte svårt.
Har varit ledig idag, s k ö n t ! och är ledig i morgon och på Onsdag. Imorgon ska jag till läkaren inget jag direkt ser frem emot. Men jag hoppas att det går bra och att jag inte behöver bli opererad. Juste Honey är halt. Inte bra.. Hoppas hon blir bättre. Nae nu ska jag kolla på 2 and ½ man. lär nog inte blogga så mycket den här veckan. Men nu vet ni att jag lever.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0