170809


Vart en kort sväng med Honey idag. Va i stallet vid halv 9. Det va för sent egentligen. Madde va snäll och följde med mig :) Red i padden i ca 20 min. Hann inte mer för det började bli mörkt. Hon va otroligt lugn idag. Gick jätte fin och började galopera självmant och orkade verkligen hålla i gång en kort stund. Det är framsteg. Nu är Elisa hemma så jag antar att det blir att rida med henne i morgon, eller jag hoppas att det blir så. Det är mycket roligare att rida om man är två. sen får vi se om det blir någon "hoppträning" i veckan. Det skulle vara roligt. Nae nu ska jag se på tv och sen kolla på filmen när det är färdigladdad. Filmen heter Alive som är en verklighetsbaserad film. Får se om den är bra eller inte.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0