160809

Jahop då är det skola om två dagar då. Inte direkt kul.

Igår följde Jennifer med till stallet. Riktigt roligt att träffa henne va ett bra tag sen nu. Red i padden och sen i ridhuset. Tog några skutt i padden riktigt roligt. Och Honey va så fin när vi hämta henne från hagen. Helt lerig överallt! Men sen efter att vi borstat och borstat och borstat så vart hon hyfsat fin. Sen när vi skulle åka hem så började det självklart att regna. Va helt blöt när jag kom hem. Men det va roligt endå.

Ska åka till stallet sen vart efter. Nu ska jag spela för nu har jag inget bättre för mig.

See you soon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var kul, har saknat dig <3

2009-08-17 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0