100809

Gjorde en ny header igen. Tyckte den här vart bättre! Kommer bilder från helgen så fort jag hinner. Längtar tills i morgon då ska jag ut och rida honey igen. Det är så otroligt kul när man märker dom små framstegen hon gör. Om man tänker på hur hon va första gången jag red henne och hur hon är nu. Gud så många framsteg hon har gjort. Går mycket finare nu, går i form, orkar trava istället för att "springa", traven är mycket mer samlad. Visst hon springer lite fortfarande men det är dom små framstegen som räknas. En dag itaget. Och hon orkar verkligen mer nu. Hon har fått upp konditionen mer nu och det är super bra. Och man kan röra hennes öron utan att hon ska bli besvärad av det. Och amn kan sätta på grimma och tränset utan att behöva knäppa upp det och lägga över det. Hon ha blivit så duktig. Hoppas jag får prova att hoppa henne snart. Eftersom att hon tycker det är så roligt och det gör ju jag med. hehe. finns inget härligare än när hästen och ryttaren vill samma sak och tycker samma sak är roligt. de är sammspel. det är härligt.. nahe det här duger inte M väntar på att jag ska gå upp till honom nu. See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0