030809

Kom hem i från Danmark i lördags vid 23 tiden. Riktigt segt att åka bil så länge. Men men vad gör man inte för att komma till Danmark och hem?. Hade otroligt roligt i Danmark längta tillbaka redan efter jag hade suttit i bilen i 20 minuter. hehe. Men det positiva med att komma hem va att åka till stallet, min säng och Ronja så klart. Saknat min lilla tulltull massor. Och sängen, ni anar inte hur skönt det vara att komma hem till sin egna säng. Efter att ha sovit på golvet i en vecka så va det ganska skönt att sova i sin säng. aja..

Va på Legoland två dagar i rad. Roligt första dagen men nästan bara jobbigt andra dagen va så slut i benen och fötterna. Plus att ryggen hade svullnat upp på mig. Så typiskt att den skulle göra de. Och så bada vi i poolen och bubbelpoolen varje dag. Riktigt skönt. och badat i havet har jag ju också gjort, där plockade jag stenar och snäcker till förbanelse. hahah. dom va ju så fina... Sen gick vi på något museum med fiskar och sånt. Sen gick vi upp i ngn fyr. Hann till och med att gå vilse i danmark mitt i natten.. Hahha.tur att vi hitta hem igen. Kolla massa affärer och tagit det lugnt.

Igår vid 18 hugget åkte jag till stallet där jag och Elisa pyssla om hästarna. Tia fick enn välbehövligt bad. Och Honey fick sin man fixad så nu är dom snygga. Och Visits man vart ochså finslipad. Sen var det dags för en ridtur. Jag red Honye och Elisa red Visit. Vi tog en sväng på sommarbetet. Riktigt mysig sommarkväll va det. Och lilla fröken Honey tyckte inte om att jobba och börja bocka med elisa iställer. vi tog säkert över 500 kort. riktigt mysigt. Va där i typ 3-4 timmar. Det är livet de.

Idag har jag varit på hagebys vårdcentral hos en sjukgymnast och kollat ryggen. Det visade sig att det va ngt som hette skolios (stavning?). Vilket va att min ryggrad är sne. Så nu ska jag till någon läkare på skarptorpsvårdcentral. Och han/hon kommer säkert skicka mig till en läkare på sjukan.. Jobbigt...
Ska snart till stallet ska vara där kl 18,00. Mys mys..


Saknar!

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0